Sunday, May 1, 2011

Ulangtahun ke-22


Hari ini 2 Mei 2011 merupakan tarikh yang bermakna dalam catatan kehidupan saya. Sesungguhnya saya bersyukur kerana diberi ruang
bagi meneruskan perjuangan mencapai cita-cita saya.

Perjalanan yang jauh ini harus diteruskan meskipun pelbagai cabaran
dan dugaan mendatang namun kesabaran yang
menjadi kayu ukur bagi satu-satu kejayaan.

Dalam penulisan ini bersempena hari lahir saya, saya ingin mengucapkan terima kasih serta penghargaan buat Mak Abah dan Adik-adik
yang selama ini telah mendokong serta menjadi sumber inspirasi saya selama ini.
Pada masa yang sama, terima kasih buat
teman-teman seperjuangan yang sentiasa berada disisi sama ada susah mahupun senang.


[Makan malam di Concorde Shah Alam sempena hari lahir ke-22]

1 comments:

rose lyza said...

hepy besday..semoga pjg umur dan murah rezeki..